Mana Latvija
Mērķauditorija: 1.–4. klase, 5.–9. klase
Nodarbība veicina izpratni par Latvijas valsts veidošanās apstākļiem un norisi, stiprina priekšstatu par Latvijas valsti kā vērtību. Nodarbība iepazīstina ar Rīgas pili kā daudzu vēsturisku notikumu norises vietu. Tāpat skolēni izzina vēstures liecības, kas stāsta par Latvijas valsts tapšanu un aizstāvēšanu (Lāčplēša Kara ordeni, Triju Zvaigžņu ordeni u. c.).
Norise: sākumskolas klašu skolēni, uzklausot muzejpedagoga stāstījumu, gūst priekšstatu par Latvijas valsts tapšanas apstākļiem un norisi, iepazīstot tādus jēdzienus kā teritorija, iedzīvotāji, valsts, valoda, simboli, armija, robežas, valsts apbalvojums u. c. Nodarbības gaitā tās dalībnieki pārrunā dzirdēto, paužot savu un uzklausot citu viedokli, attīstot sadarbības un līdzdalības prasmes, un noslēgumā pārdomā, kāds varētu būt katra ieguldījums Latvijas valsts izaugsmē.
Pamatskolas skolēni, uzklausot muzejpedagoga stāstījumu par Latvijas valsts tapšanu un aizstāvēšanu un analizējot dažādus rakstiskos un vizuālos vēstures avotus, mācās atšķirt viedokli no fakta un izvērtēt, kurš avots ir uzticams un kurš – ne. Pēc tam nodarbības dalībnieki veido laika līniju, izmantojot slaidrādē demonstrētās fotogrāfijas. Noslēgumā skolēni dalās pieredzē par valsts svētku svinēšanas tradīcijām un ierosina jaunus svētku svinēšanas veidus.
Nodarbības norisē iespējamas izmaiņas.
Pakalpojumu cenrādis | |
---|---|
Nodarbība grupām no 7 līdz 30 cilvēkiem (līdz 90 minūtēm) | 4 € par cilvēku |